Der kan købes mange AdWords for en plovmand

| 0 comments

Er du lidt kreativ, så kan du sikkert godt få 1000 klik for 500,- kroner på AdWords*

Har du en gennemsnitlig konverteringsrate (sølle 2% er meget normalt for webshops i Danmark), så vil de 1000 klik give dig 20 kunder. Tjener du bare 137,- i gennemsnit pr. ordre, så har du allerede tjent halvdelen af Shopcamp-prisen hjem.

Så vi har besluttet at give 500,- kroners rabat til alle der tilmelder sig og betaler inden d. 1. juli 2011. Du kan tilmelde dig lige her.

På Shopcamp skal vi nok fodre dig med tips til, hvordan du tjener resten af kursus-prisen hjem. Vi berører kun emner, som vi har afprøvet og ved giver grønne tal på bundlinjen. Nogle af emnerne er

  • SEO (den gode gamle)
  • AdWords (meget mere end du troede)
  • Nyhedsbreve (stadig højaktuel)
  • Google Analytics’ lyksagligheder
  • Høj-oktan konverteringsoptimering

Og så er der uforglemmelig netværk med andre ligesindede e-købmænd i to dage.

Der er 20 pladser, men de første 5 er besat, så skal du med og vil ta’ imod rabatten på 500,- kroner skal du rykke nu (du kan gøre det her).

Er du i tvivl om værdien kan du jo lige høre, hvad en erfaren e-købmand og 2-dobbelt Shopcamp-deltager siger om det:

Og ja, jeg synes det var alle pengene værd – også selvom jeg deltog til Shopcamp tidligere på året, jeg til daglig arbejder med webshop optimering og jeg denne gang skulle køre helt fra Holstebro til Værløse. Jeg tog masser af gudkorn og gode kontakter med også fra denne Shopcamp.

-Mogens Møller, lasttouch.dk

Jeg håber at se dig til Shopcamp. Jeg skal gøre mit yderste for at din konverteringsrate bliver sparket i vejret.

Morten Vadskær

*Kan du ikke det, så bør du bestemt deltage i Franks workshop  “20 tricks, der giver AdWordskampagnen nyt liv”.

Skriv et svar

Required fields are marked *.