27. juni 2011
by Morten Vadskær
0 comments

Der kan købes mange AdWords for en plovmand

Er du lidt kreativ, så kan du sikkert godt få 1000 klik for 500,- kroner på AdWords*

Har du en gennemsnitlig konverteringsrate (sølle 2% er meget normalt for webshops i Danmark), så vil de 1000 klik give dig 20 kunder. Tjener du bare 137,- i gennemsnit pr. ordre, så har du allerede tjent halvdelen af Shopcamp-prisen hjem.

Så vi har besluttet at give 500,- kroners rabat til alle der tilmelder sig og betaler inden d. 1. juli 2011. Du kan tilmelde dig lige her.

På Shopcamp skal vi nok fodre dig med tips til, hvordan du tjener resten af kursus-prisen hjem. Vi berører kun emner, som vi har afprøvet og ved giver grønne tal på bundlinjen. Nogle af emnerne er

  • SEO (den gode gamle)
  • AdWords (meget mere end du troede)
  • Nyhedsbreve (stadig højaktuel)
  • Google Analytics’ lyksagligheder
  • Høj-oktan konverteringsoptimering

Og så er der uforglemmelig netværk med andre ligesindede e-købmænd i to dage.

Der er 20 pladser, men de første 5 er besat, så skal du med og vil ta’ imod rabatten på 500,- kroner skal du rykke nu (du kan gøre det her).

Er du i tvivl om værdien kan du jo lige høre, hvad en erfaren e-købmand og 2-dobbelt Shopcamp-deltager siger om det:

Og ja, jeg synes det var alle pengene værd – også selvom jeg deltog til Shopcamp tidligere på året, jeg til daglig arbejder med webshop optimering og jeg denne gang skulle køre helt fra Holstebro til Værløse. Jeg tog masser af gudkorn og gode kontakter med også fra denne Shopcamp.

-Mogens Møller, lasttouch.dk

Jeg håber at se dig til Shopcamp. Jeg skal gøre mit yderste for at din konverteringsrate bliver sparket i vejret.

Morten Vadskær

*Kan du ikke det, så bør du bestemt deltage i Franks workshop  “20 tricks, der giver AdWordskampagnen nyt liv”.

21. juni 2011
by Lars Bachmann
0 comments

Udnyt dine webshop kollegaer

Baseret på vores erfaringer med tidligere afholdte Shopcamps, samt den feedback vi har fået fra de tidligere deltagere, optimerer vi løbende på konceptet, og tilpasser de emner og sessions vi afvikler, så det har mest mulig værdi for dig som deltager.

Men udover at deltage i vores undervisning, samt sparring med underviserne, har meget af den positive feedback vi har fået været på netværksdelen. Rigtig mange webshopejere, mangler sparring i det daglige, og selv om man sælger nogle vidt forskellige produkter, så har mange webshops de samme problematikker i det daglige. Det kan være ting som lager, logistik og emballage, eller problemer med administration, medarbejdere, løn osv.

Vi der underviser ved en masse om online markedsføring, og kan lære jer en masse om hvordan i optimerer jeres forretning, og få flere ordrer igennem, men selv om det er positivt, så er det vigtigt at din forretning er gearet til at ekspederer flere ordrer, samt alle de andre ting der kan være affødt af din succes.

Det er her du kan bruge dine “webshop kollegaer” på Shopcamp.

Der har været rigtig god dialog og sparring kursisterne imellem på de tidligere shopcamps, og der er blevet dannet netværk på tværs af brancher, alt sammen for at styrke de enkelte forretninger. Så sidder du med nogle problematikker og spørgsmål i det daglige, som du mangler sparring til, så skriv dem ned, tag med på Shopcamp og netværk med de andre webshops. Der er helt sikkert nogle som har siddet med de samme tanker, og som måske har fundet løsningen på det.

Shopcamp er ikke “bare” undervisning – Det er også netværk og sparring med andre webshops.

20. juni 2011
by Lars Bachmann
0 comments

Billeder fra Shopcamp 2010

Vi har desværre ikke været så flinke til at tage billeder til de forrige Shopcamps, men det er da lykkedes at finde nogle stykker frem, så jer der ikke har været med endnu, kan få en fornemmelse af at være til Shopcamp.

Så her er en række billeder i vilkårlig rækkefølge 🙂

11. juni 2011
by Lars Bachmann
0 comments

Nu med blog

Vi har i år valgt at åbne en blog her på Shopcamp.dk.

Dette er vores fristed, hvor vi kan skrive om tips og tricks, til hvordan du kan optimere din webshop.

De første blogindlæg er allerede i støbeskeen, så tøv ikke med at kigge forbi lidt senere 🙂