Tid til at malke Trustpilot

| 3 Comments

Et par dage efter man handler på Faktorfobi modtager man en email fra os. Vi spørger pænt om, hvordan det var at handle på Faktorfobi og hører om ikke folk har lyst til at anmelde købet på Trustpilot. Det er der heldigvis nogen, der gør og vi er glade for de fine anmeldelser.

Men udover lækre anmeldelser er vi også gået på rov i de ord og fraser, vores kunder åbenbart bruger om vores produkter. Jeg syntes selv, jeg havde lavet et nogenlunde søgeordsarbejde (så godt som en mand nu kan gøre det med børnetøj, ikke?), men jeg fik da adskillige ideer til søgeord i Trustpilot-anmeldelserne. Blandt de godbidder jeg har taget med fra Trustpilot er bl.a. at vi skal have en størrelsesguide på siden. Der udover opdagede jeg, at der var basis for at laver SEO + AdWords på et par termer såsom soldragt, solhat og uv-badedragt.

Så tag engang imellem en tur igennem dine Trustpilot-anmeldelser for at få inspiration til nye søgeord.

Har du lyst til to dage proppet med tips som dette, så er det på Shopcamp det foregår. Du kan tilmelde dig lige her.

 

P.S. Der er jo ingen der siger, at du ikke også må besøge konkurrenternes anmeldelser 😉

 

3 Comments

  1. Hej Morten,

    Jeg ved ikke om du har haft det i tankerne, men badesko til børn er der stor efterspørgsel på..

    Rigtig god weekend.

    Lasse Jensen – AdWords-mand

  2. Hej Lasse – AdWords-mand.
    Nej – vi beskæftiger os kun med solbeskyttende ting, så vi har ikke rigtigt kigget på andre strand/pool-ting.

    Men tak for tippet. Det kunne jo være.

    Morten Vadskær – Shopcamp-mand 😉

  3. Fint tip – at lade andre vise sig nye søgeord – godt set !

Skriv et svar

Required fields are marked *.