Morten Vadskær

Jeg er uddannet datamatiker og har i over 10 år ejet og drevet Kondomaten.dk. I foråret 2010 åbnede jeg min shop nr. 2, Faktorfobi.dk. Jeg er desuden medforfatter på Analyticsbogen, der er en e-bog om Google Analytics og så har jeg skrevet e-bogen konverteringskarma. På Shopcamp deler jeg ud af mine 11 års erfaring med e-handel og giver dig mine bedste råd til, hvordan du løfter dine besøgstal, hæver din konverteringsrate og ikke mindst hvordan du sikrer, at du får fuld værdi for dine markedsføringskroner.

For at få maksimalt udbytte af mine markedsføringskroner og mit SEO-arbejde er jeg besat af at måle på alting. Til det formål benytter jeg Google Analytics, og på Shopcamp viser jeg dig, hvordan du udnytter Analytics til at få mest ud af dine investeringer.

I mine evige stræben efter en højere konverteringsrate (på Kondomaten ligger den stabilt på 9% og på Faktorfobi på omkring 5%) benytter jeg Googles gratis værktøj – Website Optimizer. Værktøjet er genialt til at udføre split-tests på din hjemmeside, og det skal vi naturligvis også se nærmere på.

Over de sidste to år har jeg 5-doblet Kondomatens omsætning, så mon ikke også vi kan gøre lidt for din webshop?

Indtil vi ses på Shopcamp 2012 kan du følge mig på min blog.
Glæder mig til at sparre med dig på Shopcamp 2012.