Program

Program for Shopcamp 2013

Bemærk: nedenstående er det foreløbige program for 2013. Vi forbeholder os dog retten til løbende at tilpasse det.

Torsdag d. 14 november SPOR 1 SPOR 2
Kl. 08.00 – 09.00 Ankomst – kaffe og rundstykker
Kl. 09.00 -10.00 Velkommen til Shopcamp.Præsentation af underviserne og deltagerne. Gennemgang af programmet.
Kl. 10.00 – 10.45 Webanalyse ABC – Morten VadskærHvorfor du død og pine skal have en kniv-skarp Analytics-opsætning 10 tricks til din AdWords – Frank Hellerup10 tricks du bør lære om din AdWords
Kl. 10.45 – 11.00 PAUSE
Kl. 11.00 – 12.00 Sociale medier – Lars Bachmann tager dig med en tur gennem en verden af sociale medier
Kl. 12.00 – 13.00 FROKOST – Vi indtager en lækker frokost buffet i restauranten
Kl. 13.00 – 14.00
Kl. 14.00 – 15.00 Webanalyse jam – Morten VadskærEr der en fejl i din Analytics opsætning, så finder Morten den. Hvis der er noget, der er værre end statistikker, så er det forkerte statistikker.
Kl. 15.00 – 15.30 Kaffe og kage og telefonpause, tissepause, rygepause…
Kl. 15.30 – 16.15 Google – Andet end bare en søgemaskine – Lars BachmannEn præsentation af Google+ (Google’s sociale netværk), samt værktøjer som Trends, Insights, Alerts etc.
Kl. 16.15 – 17.00 Webanalyse jam – Morten VadskærMorten som blandt andet har skrevet “Analytics bogen”, kigger jeres Analytics igennem med kritiske øjne, og viser jer hvordan det skal gøres SEO jam – Lars BachmannLars piller en webshop fra hinanden, og viser hvad der skal til for at gøre den søgemaskinevenlig
Kl. 17.00 – 18.00 Vi holder en times pause, hvor i kan netværke, smalltalke eller tage frisk deodorant på inden vi mødes til middag
Kl. 18.00 – ?? Vi mødes i restauranten og indtager en lækker menu. Her efter er der mulighed for at gå i baren og netværke med de andre deltagere og undervisere. Det har været en enorm succes de andre år, og der bliver altid delt en masse gode guldkorn i baren.
Fredag d. 15 november
Kl. 08.00 – 09.00 Morgenmad
Kl. 09.00 -10.00 E-mail marketing – Morten VadskærNyhedsbreve der konverterer. Morten viser dig hvordan du kommer i gang med E-mail markerting, og lærer dig at skrive nyhedsbreve der sælger
Kl. 10.00 – 10.45 AdWords jam – Frank HellerupFrank gennemgår en af deltagernes AdWords konto, og kommer med konkrete tips til at optimere
Kl. 10.45 – 11.00 PAUSE
Kl. 11.00 – 12.00 Søgemaskineoptimering – Lars BachmannDriver man en webshop kommer man ikke uden om begrebet søgemaskineoptimering. Lars giver dig en introduktion til søgemaskineoptimering, og kommer med konkrete bud på hvordan du får optimereret din shop og får flere besøg fra søgemaskinerne. Check-ud jam – Morten VadskærMorten laver en række ordrer på deltagernes webshops, og kommentere checkud-flowet samtidig. Her kan der virkelig rykkes på konverteringsraten.
Kl. 12.00 – 13.00 FROKOST – Vi går i restauranten og får lækker frokost
Kl. 13.00 – 14.00 AdWords jam – Frank HellerupBetaler du for meget for dine AdWords? Frank er “the man” når det kommer til AdWords, og han kan tweake din konto til at få ikke blot flere klik, men også billigere klik.
Kl. 14.00 – 15.00 Gennemgang af deltagernes webshopVi kommer med skarpe skud mod deltagernes webshops.
Kl. 15.00 – 15.30 Kaffe & kage, eller hvad du nu trænger til
Kl. 15.30 – 16.15 Gennemgang af deltagernes webshop
Kl. 16.15 – 17.00 Afslutning og afrundning af Shopcamp 2012

One Comment

  1. Pingback: Grøn knap vs blåt link - Morten Vadskær - Iværksætter Debatten Amino

Skriv et svar

Required fields are marked *.